zondag 27 november 2011

spaarpot roze grijs

hallo allemaal.
dit keer ben ik bezig geweest met een spaarpot te versieren.
zo zag hij er eerst uit:
en dit is wat ik er van heb gemaakt:
voor de bovenkant heb ik gebruik gemaakt van:
- cirkel stans van Joy! Cutting & Embossing stencil - cirkel
- zilver pearl maker
- takjes pons van EK
- papier is van joy diesignpaper blooming rose
- en de roosjes van webshop margo

voor de zijkanten heb ik gebruikt:
- 2 ponsen van martha stewart Lattice heart & Layered Arches
- lint van joy Romantisch
- magnolia stempel
- aqua markers
- beedeltje van een bij
- swirl komt bij een hobby winkel uit de buurt.
- bloemen
ben benieuwd wat julie er van vinden.
hier mee wil ik mee doen aan de challenge:
liefs

3 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee is dit zeg!
    groetjes mandy iamc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel gaaf gepimpt Alice!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, heel mooi. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen