vrijdag 17 februari 2012

van harte beterschap

hallo.
allereerst wil ik even zeggen dat ik het super leuk vind dat ik weer een challenge gewonnen heb kan niet wachten tot ik het binnen heb.
en dan mijn kaartje deze heb ik gemaakt voor een vriendin van mij.

ik heb voor het kaartje design papier gebruikt maar weet niet meer waar vandaan, dat het ik al zo lang liggen.
dan heb ik nog lint, brads, strass steentjes en taart doilies gebruikt.
de teksten heb ik gedaan met embossing powder en me heattool.


en bloemen heb ik gebruikt en die komen deels bij webshop margo vandaan. http://www.webshopmargo.nl/
en de andere weet ik niet waar die vandaan komen die heb ik met kerst gehad.
dan heb ik een magnolia stempel gebruikt en ingekleurd met derwent. en op de tulpenknoppen heb ik glossy accents gedaan.
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
groetjes

2 opmerkingen:

  1. heej wijffiejj

    nou je kaartje heeft toch een ere plaatsje gekregen in mijn hartjes kaarten standaard nou zie je vanavond en suc6 met je kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze kaart is ook super mooi zeg. mama.

    BeantwoordenVerwijderen