vrijdag 30 maart 2012

Paaskaart

Hallo volgers. Bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaartjes
voor de challenge blog www.magnoliacardchallenge.blogspot.com  heb ik deze voorbeeld kaart gemaakt.
voor deze kaart heb ik gebruikt: een magnolia afdruk en die heb ik deze keer ingekleurd met aqua markers. en verder heb ik nog een witte gelpen en een groene fineliner gebruikt.
het papier dat ik heb gebruikt is uit een paperpad sweet fairy.
en dan heb ik nog lint en een martha stewart pons gebruikt.

en dan nog natuurlijk de super mooie roosjes, orchidee en de blaadjes gesponsord door www.webshopmargo.nl dat maakt het kaartje weer helemaal af. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenge:

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en fleurig paaskaartje! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van EHI!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en fleurige kaart
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje en dan dat afdrukje!
    -xx- Charlotte
    Zussenknutsel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen