zaterdag 27 oktober 2012

Gefelicitaard

Goedenmorgen allemaal.
gister heb ik dit kaartje gemaakt voor mijn schoonzus die gister jarig was.
voor deze kaart heb ik gebruikt:
een magnolia stempel en die ingekleurd met spectrum noir markers.
het papier dat dat ik heb gebruikt is een paperpad van my mind's eye. verder heb ik nog een pons van martha stuwart gebruik, lint, splitpen, bloemen en een magnolia tag.

met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van:
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
 
groetjes

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart Alice en wat heb je alles leuk gecombineerd:0)
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Alice, bedankt voor het meedoen bij de NKU, veel succes.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje zeg.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kaart gemaakT,bedankt voor je deelname bij N.K.U. ,groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Alice, leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen