zondag 25 november 2012

Kerstkaart eens anders

hallo allemaal.
 aller eerst wil ik even zeggen dat ik gewonnen heb bij de challenge blog van:
super leuk. en dan zie ik net dat ik ook nog een nieuwe volger er bij heb ook super leuk welkom.
en dan hier mijn kaart. een paarse kerstkaart. ik ben dol op paars maar ik maak er bijna nooit een kaart mee omdat ik er geen design papier van heb.

wat heb ik gebruikt voor mijn kaart:
wit en paars cardstock, paars en zilver glimmend papier.
 magnolia stempel en die ingekleurd met derwent en glitters
die heb ik in een schud gedeelte gezet en daar een aantal grote sterren in gedaan.
en om de rand heb ik allemaal ijssterren uitgeponst en die er op geplakt. en met een pearlmaker stipjes er in gezet.
dan heb ik nog een aantal roosjes gebruikt en meeldraden.
lint en kant, pons van Martha steward, belletjes.

dieverse stansen: magnolia tag. doily van cheery lynn en een van de hobby voordeel. tekst is van de action en gestempelt met distress ink.
ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:
 
 

14 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt hoor, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Alice! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dat paars!!! En echt een kerstkaart hè...
    Leuk dat ie mee mag doen bij onze HH-challenge
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Alice,

    Leuke kaart heb je gemaakt, en leuk dat je ook mee doet met de candy van Krea2day.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zo met dat paars. Echt prachtig!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrrrgaaf zo in het paars. Ik houd er wel van hoor, heel leuk gedaan!
    Dankjewel dat ook deze mee mag doen aan onze HH-challenge en succes ermee. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom nog even terug want ik zie nu dat ie ook meedoet bij DMCC en ook daarvoor wil ik je bedanken, graag tot de volgende challenge....dat wordt ook weer een hele leuke!
    Groetjes.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card Alice:) Lovely lilac shades and sweet sweet image:) Gorgeous details also:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Op deze manier fantastisch opgelost als je geen bijpassende designpapier hebt.
    Bedankt voor je bijdrage bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er helemaal te gek uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart en z'on mooie details erop
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creatie heb je gemaakt, dank je wel voor je deelname bij Hobbyhome.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen