zondag 4 november 2012

Vintage sterte kaart

Goedemorgen allemaal.
aller eerst wil ik even zeggen dat ik het heel leuk vind dat ik er weer een paar volgers bij heb. dan wil ik jullie nog bedanken voor de leuke berichtjes die ik krijg.
Een tijdje geleden heb ik deze kaart op verzoek gemaakt voor een collega die vroeg of ik een condoleance kaart kon maken, dat vond ik wel een hele uitdaging om te doen een keer. en dit is het resultaat geworden.
voor de kaart heb ik gebruikt:
papier van: making memories.
kant.
stars steentjes.
vlinders.
slice voor de tekst.
en een headpin voor het hart van de bloem.
 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:
 
ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden geworden.
 

2 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Alice en met prachtige kleuren.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje Alice!

    Erg leuk dat je meedoet aan onze HobbyVision Challenge. Ik wens je heel veel succes :-)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen