dinsdag 22 januari 2013

Candy winnaar!!!

hallo allemaal.
en welkom 50ste volger. super leuk. en nu gaat mijn candy er uit. gister avond heb ik samen met mijn vriend briefjes gemaakt met cijfers er op van het aantal volgers die een berichtje bij mijn candy hebben achter gelaten.
 
 
en daar uit heeft mijn vriend een briefje uitgekozen.
en dat is geworden nummer 16 en daar hoor bij:
.....
...
..
.
..
...
....
 
 
 
van harte gefeliciteerd met je prijs.
je hebt een week om mij een mail te sturen en dan komt de prijs naar je toe.
heel veel plezier er mee.
 
 
groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Alice,
    Ik lees net dat ik in de prijzen ben gevallen super ik ga je meteen een mailtje sturen
    Hartstikke bedankt en gefeliciteerd met 50 volgers.
    En Janie bedankt
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen