dinsdag 12 februari 2013

baby kaart

Goedeavond allemaal.
Vandaag wil ik jullie een geboortje kaartje laten zien in lekker vrolijke kleuren, en een keer wat anders dan blauw of roze.
Voor dit kaartje heb ik gebruikt:
papier van Marianne Design.
 
 
Verder heb ik nog een sniojmal van Marianne Designe gebruikt de tekst baby.
Een vlindertje van joy en waar ik de afbeelding mee heb uitgestanst is van de hobby voordeel.

 
Het afdrukje is van Marianne Design en deze heb ik ingekleurd met derwent.
Verder nog versiert met roosjes, lint en parels.
 
 
met dit kaartje wil ik mee doen aan de challenge van:
 

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel leuk babykaartje gemaakt, Alice.
    En wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Heel mooi.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alice wat een prachtige babykaart en wat leuk dat je met de challenge meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen