donderdag 26 september 2013

genna

hallo allemaal
hier ben ik met wat anders dan een kaart.
ik heb voor het eerst in tijden weer een keer een layout gemaakt.
ik zag bij http://www.cardsandscrap.nl/ een challenge naar aanleiding van een sketch.
daarom ben ik maar weer eens begonnen met me fotoboek. ik zou een heel boek maken van deze poes want die is er niet meer. zal het gruwelijke verhaal achter wege laten maar het komt er op neer dat zij is dood gebeten door een hond.

en dan nu mijn layout
hier voor heb ik gebruikt:
papier van: Onbekend
snijmal: Joy
Overige: parels, bloemen, vlinders en een swirl

hier mee wil ik mee doen aan de challenge:
 
http://www.cardsandscrap.nl/ Layout Sketch

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve maar ook een beeldige kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Alice, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gemaakt Alice,prachtige kleuren! Ik herken de schets er in hoor! Een mooie herinnering aan je kat, deze LO.Gezellig dat je meedoet met de layoutchallenge bij Cards&Scrap:)
    Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige layout is dit en mooi met die swirl. Leuk dat je met Cards & Scrap meedoet.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie layout hoor mooie foto ook leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen