woensdag 30 oktober 2013

Met je gedachten ergens anders ben je altijd overal

hallo allemaal.
hier ben ik weer met een kaart.
aller eerst wil ik jullie weer bedanken voor de leuke berichtjes.
en dan wil ik nog even vertellen dat ik een challenge heb gewonnen bij:
dan over naar mijn kaart.
 
voor deze kaart heb ik gebruikt:
 
Papier: Maja Design.

 
Afbeelding: Magnolia
Gekleurd: Derwent

roosjes, Doobadoo blaadjes, meeldraden en glitterlijm

 
en om de afbeelding open de doen een splitpen.
 vlinders van Doobadoo, knoopjes en een Doily
 
 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:
 
 
 
bedankt voor jullie bezoekje en hopelijk tot ziens

9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart zeg en wat heb je de boodschap leuk verwerkt zeg!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alice,
    Wat een superleuke kaart is dit !! en ook de tissue-doos van je vorige post is erg mooi gepimpt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Alice,

    Wat een leuke kaart en wat een mooie tekst!
    Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Alice.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met de uitdaging van de DSCC
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart zeg, woww, en gefeliciteerd dat je hebt gewonnen ☺
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje. mooi van kleur ook.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje heb je gemaakt, erg mooi met de boodschap erin, ook hele mooi kleuren heb je gebruikt. Bedankt voor het mee doen met de challenge van knutsels en kadootjes. Fijn weekend, Ingrid dt-lid knutsels en kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen