maandag 18 november 2013

Cadeau envelop

hallo allemaal.
gister was mijn broer jarig en daar moest ik natuurlijk weer wat voor maken.
het is een cadeau envelop geworden wat hij wou wel een cadeau bon hebben.


dit is hem geworden. het papier is van Marianne design. de envelop heb ik gemaakt met de mal van Doobadoo.
de snijmallen die ik gebruikt heb zijn  van Joy. alle randen van het papier heb ik bewerkt met de distresser.  en dan overige: 3D stempel farbe, parels, embossing poeder en een splitpen voor de sluiting.
 
hier mee wil ik mee doen aan de challenge:
 
 
Groetjes en een fijne dag allemaal


10 opmerkingen:

  1. Hele gave envelop heb je gemaakt, en gefeliciteerd met je broer !
    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitwerking van de schets! Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging van Bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Alice, een mooie kado envelop. Een stoere mannelijke kaart...
    Zou je mijn banner met "ik doe mee" in je sidebar willen zetten?
    Dan is het helemaal perfect.
    Dank je wel dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi en een stoer uitstraling voor een mannen gift card..
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note..

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat prachtig! Echt voor een man!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere cadeau-envelop. Heel leuk gedaan. Dankjewel voor het meedoen met de schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi papier! De tekst erlangs geeft ook en mooi effect! Lekker stoer. Past goed bij de GAMMA pas!
    Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een te gekke envelop is dit geworden zeg, stoer!!! Leuk dat je meedoet met de schetsuitdaging van Bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie cadeau envelop.

    groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen