vrijdag 22 november 2013

Sterkte

Hallo allemaal.
Zo mijn kleine man lekker naar opa en oma een nachtje. Vanavond  hoef ik hem pas weer op te halen. Dan heb ik alle tijd om te knutselen en mijn kaarten online te zetten.

 
Even een foto van Jorik hij dacht ik ga lekker in de speelgoed bak klimmen.
 
Oké en dan nu over naar mijn kaart het is heel iets anders dan dat ik normaal maak.
maar je moet alles eens een keer proberen. En ik vind de prijs ook zo mooi die er te winnen is bij de challenge waar ik met deze kaart mee wil doen.
 
 
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Washi tape, Blaadjes, Knoop, Splitpennen, Tekst stempel en de Vlinder van Joy.
 
ben heel erg benieuw hoe jullie hem vinden geworden vond het heel moeilijk hem simpel te houden.
 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van:
en
 
 

3 opmerkingen:

  1. Lekker ventje heb je ☺
    En een hele mooie kaart !
    Een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke CAS kaart heb je gemaakt en gezellig dat je mee doet aan onze challenge bij DCZ

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen