dinsdag 18 april 2017

hoe ik ooit ben begonnen

hallo allemaal.
van de week kwam ik allemaal oude kaarten tegen die ik gemaakt had voor mijn vriend/ man.
toen wij nog maar net samen waren maakte ik sowieso elk jaar een kaart voor hem. omdat hij de kaarten altijd zo mooi vind. en hij heeft dus ook nog eens alle kaarten bewaard.
zo leuk om dat eens terug te zien hoe je smaak dan veranderd.  ik heb ook wel van alles uitgeprobeerd van borduren, 3D afbeeldingen en afbeeldingen inkleuren van die malletjes dat je zelf nog met een mesje aan het snijden moest.

ik wou ze even met jullie delen, ik heb er zelf best om kunnen lachen wat ik allemaal in ongeveer 15 jaar dat ik kaarten maak veranderd/ verbeterd heb.

groetjes Alice

4 opmerkingen:

  1. Mooie verzameling. Leuk hé om zo terug te kunnen kijken. En te zien watje allemaalvoor een technieken je gebruikt hebt en waar je nu staat.
    Groetjes lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker super leuk om weer terug te zien
      Groetjes alice

      Verwijderen
  2. Nooit weg doen, dit!
    Zo leuk om te zien.
    En? Ook lieve, leuke teksten erin?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee wil ze ook niet weg doen. Super leuk om terug te zien. haha ja grappige leuke lieve teksten. Zo als je als verliefde puber bent.
      Groetjes alice

      Verwijderen