woensdag 5 april 2017

restjes kaart

hallo allemaal.
vandaag ben ik nog even bezig geweest met wat restjes zeg te werken. ik kan altijd heel moeilijk wat weggooien eigenlijk moet het toch wel tot op het laatste strookje papier op. ik heb vaak van die zelfde strookjes papier over die eigenlijk ongeveer wel allemaal even breed zijn. dit keer heb ik er allemaal vierkantjes van gemaakt en die op een kaart verwerkt. geeft altijd wel een leuk effect.
dan nog een paar stansjes erbij gepakt en die met paars cartstock  uitgesneden. nog een kleinstukje lint en een tekst stempel en een simpel kaartje is klaar.


met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge: http://anneke-scrapfun.blogspot.nl/

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn de leukste kaarten, die met restjes.
    Mooie kleuren bij elkaar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag plaatste ik een restjeskaart bij Anneke.
    Ik zag daar jouw naam staan en ik dacht ik ga eens kijken en dan zie ik deze mooie kaart met een paarse vlinder ( mijn lievelingskleur ). Ook bij het verder kijken zag ik leuke dingen dus ik volg je! Xx

    BeantwoordenVerwijderen